- Beginning iOS game development
- Tác giả: Patrick Alessi
- Nhà xuất bản: Wiley - USA
- Năm xuất bản: 2012
- Số trang:404 p.
- Kích thước:30 cm
- Số đăng ký cá biệt:31439
- ISBN:978-1118107324
- Mã Dewey:006.6
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Computer game, Iphone, Ipad, Computer software, Programming
- Chủ đề: Iphone--Programming & Computer software--Programming & Computer game--Programming & Ipad--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Part I: The tools to get started; Part II: Game building blocks.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Unreal Engine from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game with unreal engine
- Unreal Engine from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to your first game with Unreal Engine
- Unity from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to creating your first game
- Unity from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game