- Mass media in a changing world
- Tác giả: George R. Rodman
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill Humanities - Boston
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:544 p.
- Kích thước:32 cm
- Số đăng ký cá biệt:30792
- ISBN:9780073511955
- Mã Dewey:302.23
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Mass media
- Chủ đề: Mass media
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: This engaging text introduces students to the world of media through a unique structure that makes the material easily intelligible and meaningful to their lives. Each chapter is divided into three-part narrative sections: history, industry, and controversy. Mass Media in a Changing World is the story of where the media came from, why they do what they do, and why those actions cause controversies. The Third Edition features updated statistics and current examples including the selling of the war in Iraq, shock jock Michael Savage, the work being done to save Darfur and much more!
Sách cùng chuyên ngành
- The newspaper designer's handbook : 5th ed.
- Cuộc chiến thương hiệu - Sáng tạo hay chịu chết?: Thái độ, chiêu trò, tin đồn, danh tiếng, thông điệp
- Những ngòi bút lửa : tuyển tập những bài " Thời sự & Suy nghĩ" đã đăng trên Tuổi trẻ
- Giáo trình các thể loại báo chí thông tấn
- Giáo trình các thể loại báo chí chính luận - nghệ thuật
Sách cùng chủ đề
- Storytelling for virtual reality : methods and principles for crafting immersive narratives
- Introduction to mass communication: Media literacy and culture, updated edition
- Media Writer's Handbook: A Guide to Common Writing and Editing Problems
- Style manual for communication studies
- Mass media research