CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Managing the guest experience in hospitality
  • Tác giả: Robert Ford
  • Nhà xuất bản: Delmar Cengage Learning - Australia
  • Năm xuất bản: 2000
  • Số trang:464 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30150
  • ISBN:0766814157
  • Mã Dewey:647.94
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Hospitality industry, Customer services
  • Chủ đề: Hospitality industry--Customer services
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: This book is organized around the 14 "Service Principles" with a chapter dedicated to each. The most recent research is integrated throughout to support each principle and each chapter provides "Exemplars of Excellent Service". A "Moment of Truth" feature interspersed throughout the book provides an open-ended guest service vinette and allows the reader to provide an appropriate response or analysis of the situation that reflects an understanding of the principle being covered. A "Lessons Learned" section at the end of each chapter provides both practitioners and students with a review of the material quickly, in a useful, applied way
Sách cùng chuyên ngành