- New approaches to problem-based learning : revitalising your practice in higher education
- Tác giả: Terry Barrett, Sarah Moore
- Nhà xuất bản: Routledge - New York
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:312 p.
- Kích thước:21 cm
- Số đăng ký cá biệt:29828
- ISBN:978-0-415-871488
- Mã Dewey:378.1 79
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:New Approaches
- Chủ đề: Education--Higher Curricula
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Problem-based learning (PBL) is a pedagogical approach that has the capacity to create vibrant and active learning environments in higher education. However, both experienced PBL practitioners and those new to PBL often find themselves looking for guidance on how to engage and energise a PBL curriculum. New Approaches to Problem-based Learning: Revitalising your Practice in Higher Education provides that guidance from a range of different, complementary perspectives.
Sách cùng chuyên ngành
- Quán văn : đặc san văn học nghệ thuật : tập 4 - Tháng 1 năm 2012
- Quán văn : đặc san văn học nghệ thuật : tập 5 - Tháng 2 năm 2012
- Quán văn : đặc san văn học nghệ thuật : tập 6 - Tháng 7 năm 2012 : Chân dung Trương Thìn
- Quán văn : tập san văn học nghệ thuật : tập 7 - Tháng 8 năm 2012 : Chân dung Nguyễn Mộng Giác
- Quán văn : tập san văn học nghệ thuật : tập 8 - Tháng 9 năm 2012 : Những cây bút bên dòng sông Côn