
- Commerically speaking : workbook
- Tác giả: Mark Irvine, Marion Cadman
- Nhà xuất bản: Oxford - United Kingdom
- Năm xuất bản: 1999
- Số trang:80 p.
- Kích thước:30 cm
- Số đăng ký cá biệt:8596
- ISBN:0194572323
- Mã Dewey:420.382
- Đơn giá:57000
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:Tiếng Anh
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Commerically speaking
- Chủ đề: English--Commercial world
- Chuyên ngành: Khoa Tiếng Anh
- Tóm tắt: This book focus on commercial correspondence and telephoning skills, which are practised within a realistic framework designed to reflect the situations,...
Sách cùng chuyên ngành
- Reflect 5 : listening & speaking : students book with Spark platform
- Reflect 5 : reading & writing : student's book with online practice and student's ebook
- Reflect 6 : reading & writing : student's book with online practice and student's ebook
- Reflect 6 : listening & speaking : students book with Spark platform
- Reflect 2 : listening & speaking : students book with Spark platform