CSDL Luận văn _ Luận án
Chủ đề: Management
Factors affecting the loyalty of employees working in FPT Securities Joint Stock Company - Da Nang branch
- Tác giả: Nguyen Quang Trieu |
- Giảng viên hướng dẫn: Ths. Tran Tuan Dat |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Literature review. Chapter 3: Research methodology. Chapter 4: Research results. Chapter 5: Discussion and recommendation.
Some solutions to create working motivation for direct employees in Hoa Thang Private Enterprise
- Tác giả: Le Thi Ai Tien |
- Giảng viên hướng dẫn: MBA. Le Thi Khanh Ly |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Literature review. Chapter 3: Research methodology. Chapter 4: Research results. Chapter 5: Discussion and recommendation.
The Impact of Emotional Intelligence on Turnover Intention of Employees: A case of Saigon Aluminum Company in Ho Chi Minh City
- Tác giả: Ha Thi Phuong Mi |
- Giảng viên hướng dẫn: Pham Thi Thuy Mien |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Literature Review and Hypotheses. Chapter 3: Methodology. Chapter 4: Data Analysis. Chapter 5: Conclusion and Recommendation.
Customer relationship management at Ha Tinh advertising joint stock company
- Tác giả: Nguyen Thi Ha Anh |
- Giảng viên hướng dẫn: MBA. Le Thi Khanh Ly |
- Chuyên ngành: Quản trị Kinh doanh
Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Research overview; Chapter 3: Research method; Chapter 4: Research results; Chapter 5 Conclusions and recommendations.
Solutions to improve the efficiency of customer relationship management at Agribank Da Nang = Giải pháp nhằm hoàn thiện hoạt động quản trị quan hệ khách hàng tại NHNo & PTNT chi nhánh TP. Đà Nẵng
- Tác giả: Tran Nam Son |
- Giảng viên hướng dẫn: MBA. Ho Nguyen Khoa, Tran Phuong Trang |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Reasoning about customer relationship management at Agribank Da Nang; Chapter 2: Status of operational customer relationship management at Agribank Da Nang; Chapter 3: Solution to improve operational customer relationship management at Agribank Da Nang.