CSDL Luận văn - Luận án

Trở về

An analysis of the suggested translation of chapter II "Hospitality and travel marketing" (4th edition) by Alastair M. Morrisson, Delmar, 2010

Tác giả: Le Thi Phuong Trang

Giảng viên hướng dẫn: Phan Thi Le Huyen

Số trang: 55 tr.
Chuyên ngành: Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại: 420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản: Đại học Duy Tân
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản: 2015
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề: Translation study
Tóm tắt:

This chapter is divided into 5 parts: 1. An overview; 2. Objectives; 3. What is services marketing?; 4. Why is services marketing different?; 5. Why is hospitality and travel services marketing different?

Luận văn liên quan