A case study of promotional activities to attract foreign tourists to marble mountains in Da Nang
Số trang:
64 tr.
Chuyên ngành:
Tiếng Trung thương mại
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Đại học Duy Tân
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2015
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Tourism--Marketing
Tóm tắt:
This graduation paper investigates current situation of promotional activities at Marble Mountains and then gives some solutions to solve it; this Case Study is carried out basing on the theoretical background and the practical data. To find the result, I will gather all of the main related information about weaknesses of promotional activities through my survey, finding, and observation. Based on this information, I will give out some main weaknesses and evaluation to abilities of applying promotional activities at Marble Mountains and its tourism development potentials to foreign market. Afterward, I will give some solution for this destination to overcome weak points.
Luận văn liên quan
- An analysis of the suggested translation of chapter 1 & 2 from the book “365 days with seldiscipline: 365 life-altering thoughts on self-control, mental resilience, and success” by Martin Meadows, 2020
- Xây dựng hoạt động tiếp thị số tại Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Thanh Phú
- Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của nhân viên tại tổ chức tại Công ty TNHH Evizi Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động Digital Marketing tại công ty TNHH Tư vấn S.O.C
- Xây dựng giải pháp đề xuất trang phục trên website bán hàng thời trang thông qua camera người dùng