A case study of promotional activities to attract foreign tourists to marble mountains in Da Nang
Số trang:
64 tr.
Chuyên ngành:
Tiếng Trung thương mại
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Đại học Duy Tân
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2015
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Tourism--Marketing
Tóm tắt:
This graduation paper investigates current situation of promotional activities at Marble Mountains and then gives some solutions to solve it; this Case Study is carried out basing on the theoretical background and the practical data. To find the result, I will gather all of the main related information about weaknesses of promotional activities through my survey, finding, and observation. Based on this information, I will give out some main weaknesses and evaluation to abilities of applying promotional activities at Marble Mountains and its tourism development potentials to foreign market. Afterward, I will give some solution for this destination to overcome weak points.
Luận văn liên quan
- Giải pháp Marketing thâm nhập thị trường miền Trung của Công ty Cổ phần Secoin Đà Nẵng
- Tạo động lực làm việc cho cán bộ, công chức tại UBND thị xã Điện Bàn, tỉnh Quảng Nam
- Phát triển nguồn nhân lực tại Ngân hàng Thương mại cổ phần đầu tư và phát triển Việt Nam - Chi nhánh Quảng Nam
- Quản trị rủi ro tín dụng trong cho vay khách hàng doanh nghiệp tại ngân hàng TMCP Công Thương Việt Nam – CN Bắc Đà Nẵng
- Hoàn thiện hệ thống thẻ điểm cân bằng BSC tại VNPT Quảng Nam