An investigation into the real situation and some solutions for enhancing the english proficiency of the reception epartment at four points by sheraton danang hotel
Số trang:
47 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420.910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2023
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Chapter 1: Introduction about Rationale, Aims, Scope of the study, Method of the study, and Organization of the study; Chapter 2: The Theoretical Background of the hotel and the Reception Department of a Hotel; Chapter 3: Case Description that describes the overview of Four Points by Sheraton Danang Hotel and its Reception Department; Chapter 4: Analysis and Evaluation; Chapter 5: Difficulties that the hotel is encountering and some solutions; Chapter 6: Suggestions for improving the quality of the reception department at Sunny Ocean Hotel and conclusion.
Luận văn liên quan
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam