An analysis of the suggested translation of chapter 9 from the book “Recreation, event, and tourism businesses” BY Robert. Pfister and Patrick T.Tierney, 2009
Tóm tắt:
I chose the book “Recreation, Event, and Tourism Businesses” because tourism and entertainment are the most vital and speedily growing industries day by day in Vietnam. This book help us uncover the keys to business success in the commercial recreation, event, and tourism field-one of the fastest-growing segments in the tourism and recreation industry. A unique feature of the book is documenting and demonstrating how recreation, event, and tourism businesses can move toward a more environmentally and socially sustainable future. “Recreation, Event, and Tourism Businesses” describes a comprehensive view of this industry, offering new insights for current practitioners and thorough preparation for students seeking careers in the recreation, event, and tourism industry.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam