An investigation into the real situation and some solutions to improve the service quality of the reception department at The Travidat Hotel
Số trang:
63 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Đại học Duy Tân
Nơi lưu trữ: 209 Phan Thanh
Năm xuất bản:
2021
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Chapter 1. Introduction; Chapter 2. Theoretical background; chapter 3. Case description; Chapter 4. Analysis and evaluation; Chapter 5. Difficulties and solution.
Luận văn liên quan
- Kế toán thuế giá trị gia tăng tại Công ty cổ phần Trung Tuấn Draco
- Sử dụng Framework Nextjs xây dựng website quản lý hệ thống khách sạn tích hợp thanh toán Vnpay và Chatbot
- An analysis of the suggested translation of the chapter 8 from the book “on becoming baby wise: giving your infant the gift of nighttime sleep” by Gary Ezzo, M.A, Robert Becknam, M.D, 2006
- An analysis of the suggested translation of chapter 3 from the book "finding freedom in a framework: moving out of chaos and into purpose " by Michelle Hubert, 2018
- Thiết kế đồng hồ thi đấu cờ tướng