An investigation into the tour marketing department and some advanced solutions for improving the effective tour marketing strategy of Vietnam TravelMART joint stock company
Số trang:
68 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Systematizing the concept of marketing in the travel business; Collecting and analyzing data related to tour marketing activities of enterprises; Developing the tour market (inbound - outbound - domestic) of Vietnnam TravelMART Joint Stock Company; Assessing the current state of tour marketing of enterprises in developing tourist markets in all regions; Proposing tour marketing solutions to maintain and develop the target market set out for Vietnam TravelMART Joint Stock Company.
Luận văn liên quan
- Accounting for sales and determining business results at Victoria trading company limited
- Accounting of sales and determination of business income at Hai Minh Limited Company
- Accounting for sales and income summary at Minh Ngoc construction and service company limited
- Khảo sát tình hình sử dụng kháng sinh điều trị nội trú trên trẻ em mắc viêm phổi cộng đồng tại Khoa nhi - Bệnh viện Đại học Y khoa Vinh năm 2022 -2023
- Kiểm toán khoản mục tài sản cố định hữu hình trong kiểm toán báo cáo tài chính tại khách hàng ABC do Công ty TNHH kiểm toán AVN Việt Nam thực hiện