An investigation into the tour marketing department and some advanced solutions for improving the effective tour marketing strategy of Vietnam TravelMART joint stock company
Số trang:
68 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Systematizing the concept of marketing in the travel business; Collecting and analyzing data related to tour marketing activities of enterprises; Developing the tour market (inbound - outbound - domestic) of Vietnnam TravelMART Joint Stock Company; Assessing the current state of tour marketing of enterprises in developing tourist markets in all regions; Proposing tour marketing solutions to maintain and develop the target market set out for Vietnam TravelMART Joint Stock Company.
Luận văn liên quan
- Hệ thống phân loại sản phẩm theo màu
- A study to identify factors affecting customer intention to use credit card at orient commercial joint stock bank - Nam Da Nang transaction office
- Giải pháp nâng cao hiệu quả sử dụng vốn lưu động tại Công ty cổ phần thương mại, tư vấn và xây dựng Vĩnh Hưng
- Giải pháp marketing nhằm thu hút khách du lịch đến lưu trú tại Premier Village Danang resort
- Website tìm kiếm và cho thuê phõng trọ và chung cư tích hợp thanh toán online