An investigation into the real situation and some solutions to improving the quality of house keeping services at Truong Son Tung 2 Hotel
Tóm tắt:
Chapter 1: Introduction of the reason for choosing the topic and research content: objective, scope, method; Chapter 2: Definition of the hotel and theoretical basis of hotel business about service quality related to housekeeping department; Chapter 3: Introduction of Truong Son Tung 2 Hotel, business situation of the hotel in the period of 2018 - 2020 and introduction of the house keeping department at Truong Son Tung 2 Hotel; Chapter 4: Analyzing and evaluating the service quality of House Keeping department at Truong Son Tung 2 Hotel; Chapter 5: Identifying the challenges and providing relevant solutions to overcome them in order to increase the quality of the house keeping department and attract customers; Chapter 6: Summary of the house keeping service quality research results and solutions for Faculty of English of Duy Tan University.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam