An investigation into the real situation and some solutions to improving the quality of house keeping services at Truong Son Tung 2 Hotel
Tóm tắt:
Chapter 1: Introduction of the reason for choosing the topic and research content: objective, scope, method; Chapter 2: Definition of the hotel and theoretical basis of hotel business about service quality related to housekeeping department; Chapter 3: Introduction of Truong Son Tung 2 Hotel, business situation of the hotel in the period of 2018 - 2020 and introduction of the house keeping department at Truong Son Tung 2 Hotel; Chapter 4: Analyzing and evaluating the service quality of House Keeping department at Truong Son Tung 2 Hotel; Chapter 5: Identifying the challenges and providing relevant solutions to overcome them in order to increase the quality of the house keeping department and attract customers; Chapter 6: Summary of the house keeping service quality research results and solutions for Faculty of English of Duy Tan University.
- Giải pháp social media marketing nhằm thu hút khách hàng tại Công Ty Cổ Phần Haviland House
- Hoàn thiện hoạt động Marketing Online đối với sản phẩm giáo dục tại Công ty TNHH Đầu tư và Phát triển Giáo dục Thế giới Toàn cầu
- Hoàn thiện hoạt động bán hàng tại Công ty Cổ Phần Liên Kết Marketing CBG
- Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến Chất lượng dịch vụ sửa chữa Ô tô tại Công ty TNHH TM & DV Kim Nguyên Hoà
- Khảo sát tình hình sử dụng thuốc điều trị đái tháo đường típ 2 trên bệnh nhân điều trị ngoại trú tại Bệnh viện Đa khoa tỉnh Phú Yên năm 2023