CSDL Luận văn - Luận án

Trở về

An investigation into the real situation and some solutions for improving the service quality of Front Office in Valencia Hotel

Tác giả: Ho Thi Cam Tu

Giảng viên hướng dẫn: MA. Nguyen Thi Bich Giang

Số trang: 54 p.
Chuyên ngành: Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại: 420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản: Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản: 2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề: English--Tourism
Tóm tắt:

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical background about the service quality and improving the service quality of Front Office in the Hotel; Chapter 3: The case of the service’s quality of Front Desk Department at Valencia Hotel; Chapter 4: Analysis and evaluation of service quality of Front Desk Department at Valencia Hotel; Chapter 5: Some solutions to improve service quality of Front Desk Department at Valencia Hotel; Chapter 6: Conclusion and suggestions.

Luận văn liên quan