An investigation of the pros and cons of the reception in the Sala Da Nang Beach Hotel and some solutions to enhance its services
Số trang:
72 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Chapter 1: General information with rationale, aims and objectives, scope of the study, method of study, and study’s organization of the study will be given; Chapter 2: Theoretical background for this report will be presented; Chapter 3: Case description of Sala Danang Beach hotel, introducing the Reception department and the overview of the hotel's check-in and check-out procedure; Chapter 4: Analysis and ealuation of the check-in and check-out procedures at the Sala Danang Beach hotel; Chapter 5: Difficulties and solutions; Chapter 6: Conclusion and suggestions to enhance the quality of the Sala Danang Beach hotel check-in and check-out procedure.
Luận văn liên quan
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam