An investigation into the real situation and solutions for improving service quality of front office department at Pullman DaNang Beach & Resort
Tóm tắt:
Chapter 1: The introduction of the paper, presenting rationale, aims, objectives, scope of the study, method of the study, and the organization of the study; Chapter 2: The presentation about the theoretical background for this graduation paper; Chapter 3: A case description describing the overview of Pullman Danang Beach Resort and Front Office Service at this resort; Chapter 4: Analyzing and evaluating the real situation about Front Office activities; Chapter 5: Outlines the difficulties that the Pullman Danang Beach Resort Front Office Department is facing and proposing a number of solutions to solve; Chapter 6: Some suggestions on a strategy to improve the quality of service at the Pullman Danang Beach Resort Front Office Department.
- Đánh giá sự hài lòng của du khách nội địa đối với điểm đến du lịch KDL Bà Nà Hills-Đà Nẵng
- Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua sản phẩm mắt kính của khách hàng tại doanh nghiệp tư nhân Khánh Hưng tại Thành phố Đà Nẵng
- Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi mua sản phẩm mắt kính tại doanh nghiệp tư nhân Khánh Hưng
- Trang web bán sách kết hợp Recommendation System
- Hoàn thiện hoạt động bán hàng online tại Công ty TNHH Unico