An investigation into the real situation and solutions for improving service quality of front office department at Pullman DaNang Beach & Resort
Tóm tắt:
Chapter 1: The introduction of the paper, presenting rationale, aims, objectives, scope of the study, method of the study, and the organization of the study; Chapter 2: The presentation about the theoretical background for this graduation paper; Chapter 3: A case description describing the overview of Pullman Danang Beach Resort and Front Office Service at this resort; Chapter 4: Analyzing and evaluating the real situation about Front Office activities; Chapter 5: Outlines the difficulties that the Pullman Danang Beach Resort Front Office Department is facing and proposing a number of solutions to solve; Chapter 6: Some suggestions on a strategy to improve the quality of service at the Pullman Danang Beach Resort Front Office Department.
- Hoàn thiện công tác quản trị kênh phân phối dịch vụ viễn thông tại Chi nhánh bưu chính viettel Đà Nẵng
- Xây dựng website bán điện thoại trên nền ReactJS
- Thực trạng và giải pháp thúc đẩy xuất khẩu sợi tại Tổng Công ty cổ phần dệt may Hòa Thọ sang thị trường EU
- Giải pháp thúc đẩy xuất khẩu sản phẩm cao su tại Công ty cổ phần cao su Đà Nẵng
- An analysis of the suggested translation of chapter 2 from the book "make it stick: the science of successful learning " by Peter C. Brown, Mark A. Mcdaniel and Henry l. Roediger III, 2014