An investigation into the real situation and solutions for improving service quality of front office department at Pullman DaNang Beach & Resort
Tóm tắt:
Chapter 1: The introduction of the paper, presenting rationale, aims, objectives, scope of the study, method of the study, and the organization of the study; Chapter 2: The presentation about the theoretical background for this graduation paper; Chapter 3: A case description describing the overview of Pullman Danang Beach Resort and Front Office Service at this resort; Chapter 4: Analyzing and evaluating the real situation about Front Office activities; Chapter 5: Outlines the difficulties that the Pullman Danang Beach Resort Front Office Department is facing and proposing a number of solutions to solve; Chapter 6: Some suggestions on a strategy to improve the quality of service at the Pullman Danang Beach Resort Front Office Department.
- Các nhân tố ảnh hưởng tới hoạt động thu mua nông sản tại Công ty cổ phần chế biến và xuất khẩu nông sản Việt
- Understanding key factors affecting the procurement of agricultural products at Vietnam agricultural processing & export joint stock company : a case study
- Phân tích tình hình tài chính của Công ty kiến trúc và nội thất L&W (2021 - 2023)
- Financial performance analysis of L&W architecture and interior joint stock company (2021 - 2023)
- Phân tích tình hình sử dụng vốn tại Công ty Cổ phần đầu tư xây dựng và thương mại dịch vụ QHB





