An investigation into the real situation and some solutions for improving the service suality of the front office department at Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa
Tóm tắt:
Chapter 1: The introduction of the graduation thesis including rationale, aims and objectives, scope of the study, method of the study and study’s organization; Chapter 2: The Theoretical background for this graduation paper; Chapter 3: The general information about Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa; Chapter 4: The real situation about the service quality of front office department at Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa with analysis and evaluation; Chapter 5: Some difficulties and solutions to improve the service quality of front office department at Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa; Chapter 6: Conclusion and some suggestions to improve the service quality of front office department at Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam