An investigation into the real situation and some solution to improving the quality of reception service at Citadines Blue Cove Danang Hotel
Số trang:
54 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Chapter 1: The introduction is the rationale, aims, scope, method of study, and study’s organization; Chapter 2: Theoretical Background of the hotel industry, reception department and service quality in the hotel; Chapter 3: Case Description- the Basic Information about CBC Danang Hotel and reception department; Chapter 4: Analysis and evalution about eeal situation at CBC Danang Hotel; Chapter 5: Difficulties and qolutions about the qervice quality of reception department at CBC Danang Hotel; Chapter 6: Conclusions and suggestions.
Luận văn liên quan
- An analysis of the suggested translation of chapter 1 & 2 from the book “365 days with seldiscipline: 365 life-altering thoughts on self-control, mental resilience, and success” by Martin Meadows, 2020
- Xây dựng hoạt động tiếp thị số tại Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Thanh Phú
- Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của nhân viên tại tổ chức tại Công ty TNHH Evizi Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động Digital Marketing tại công ty TNHH Tư vấn S.O.C
- Xây dựng giải pháp đề xuất trang phục trên website bán hàng thời trang thông qua camera người dùng