CSDL Luận văn - Luận án

Trở về

An investigation into the real situation and some solutions for improving the service quality of front office at Indochine Hotel Kon Tum

Tác giả: Nguyen Kim Khanh

Giảng viên hướng dẫn: MA. Phan Thi Le Huyen

Số trang: 84 p.
Chuyên ngành: Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại: 420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản: Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản: 2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề: English--Tourism
Tóm tắt:

Chapter 1: Introduction – shows the rationale for choosing the topic, the aims and objectives, the scope, the methods and the organization of the study; Chapter 2: Theoretical background. It introduces theories related to the hotel business; Chapter 3: Case description. It focuses on describing the overview and reception department at Indochine Hotel Kon Tum; Chapter 4: Analysis and evaluation; Chapter 5: Difficulties and solutions; Chapter 6: Conclusion and suggestions. This part is the summary of research’s finding.

Luận văn liên quan