An investigation into the real situation and some solutions for improving the quality of front office department at Furama Resort DaNang
Số trang:
96 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Chapter 1: The introduction of the graduation paper including rationale, aims, and objectives, the scope of the study, method of the study, and study’s organization; Chapter 2: Theoretical background about the hotel and the quality of the front office department; Chapter 3: Case description describing the overview of the front office department at Furama Resort; Chapter 4: Analysis of the strengths and weaknesses of the front office department and evaluation; Chapter 5: Suggestions for improving the front office department quality at Furama Resort and the conclusion; Chapter 6: Synthesize research results and propose improvements for the service process of the front office and Duy Tan University.
Luận văn liên quan
- An analysis of the suggested translation of chapter 1 & 2 from the book “365 days with seldiscipline: 365 life-altering thoughts on self-control, mental resilience, and success” by Martin Meadows, 2020
- Xây dựng hoạt động tiếp thị số tại Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Thanh Phú
- Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của nhân viên tại tổ chức tại Công ty TNHH Evizi Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động Digital Marketing tại công ty TNHH Tư vấn S.O.C
- Xây dựng giải pháp đề xuất trang phục trên website bán hàng thời trang thông qua camera người dùng