An investigation into the real situation and some solutions for improving the quality of front office department at Furama Resort DaNang
Số trang:
96 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Chapter 1: The introduction of the graduation paper including rationale, aims, and objectives, the scope of the study, method of the study, and study’s organization; Chapter 2: Theoretical background about the hotel and the quality of the front office department; Chapter 3: Case description describing the overview of the front office department at Furama Resort; Chapter 4: Analysis of the strengths and weaknesses of the front office department and evaluation; Chapter 5: Suggestions for improving the front office department quality at Furama Resort and the conclusion; Chapter 6: Synthesize research results and propose improvements for the service process of the front office and Duy Tan University.
Luận văn liên quan
- Hệ thống phân loại sản phẩm theo màu
- A study to identify factors affecting customer intention to use credit card at orient commercial joint stock bank - Nam Da Nang transaction office
- Giải pháp nâng cao hiệu quả sử dụng vốn lưu động tại Công ty cổ phần thương mại, tư vấn và xây dựng Vĩnh Hưng
- Giải pháp marketing nhằm thu hút khách du lịch đến lưu trú tại Premier Village Danang resort
- Website tìm kiếm và cho thuê phõng trọ và chung cư tích hợp thanh toán online