CSDL Luận văn - Luận án

Trở về

An investigation into the real situation and some solutions for improving the service quality of the reception department at Haian Riverfront Hotel

Tác giả: Pham Thi Lan Phuong

Giảng viên hướng dẫn: MA. Le Hoang Hoai Khanh

Số trang: 107 p.
Chuyên ngành: Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại: 420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản: Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản: 2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề: English--Tourism
Tóm tắt:

Providing general introduction to Haian Riverfront Hotel and its present status; Analyzing of the customer service level of the receptionist department at Haian Riverfront Hotel; Proposing a number of ways to improving the service quality for the hotel.

Luận văn liên quan