An analysis of the suggested translation of chapter 4 from the book "Facebook marketing: leveraging facebook’s features for your marketing campaigns, third edition" by brain carter and Justin Levy, 2012
Số trang:
70 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Biên - Phiên dịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Translation study
Tóm tắt:
The reason I want to choose the book “Facebook marketing: leveraging facebook’s features for your marketing campaigns, third edition" by Brain Carter and Justin Levy, 2012 for my graduation paper is that I want to find out what I don’t know about facebook marketing and facebook ad. I realized that this is an interesting challenge for me. At the same time, I can learn and improve my translation skills through this graduation paper. Finally, I also finished the translation with all my efforts. I hope my translation can bring people a lot of useful and interesting information about the facebook maketing.
Luận văn liên quan
- Hệ thống phân loại sản phẩm theo màu
- A study to identify factors affecting customer intention to use credit card at orient commercial joint stock bank - Nam Da Nang transaction office
- Giải pháp nâng cao hiệu quả sử dụng vốn lưu động tại Công ty cổ phần thương mại, tư vấn và xây dựng Vĩnh Hưng
- Giải pháp marketing nhằm thu hút khách du lịch đến lưu trú tại Premier Village Danang resort
- Website tìm kiếm và cho thuê phõng trọ và chung cư tích hợp thanh toán online