An analysis of the suggested translation of chapter 4 from the book "Facebook marketing: leveraging facebook’s features for your marketing campaigns, third edition" by brain carter and Justin Levy, 2012
Số trang:
70 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Biên - Phiên dịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Translation study
Tóm tắt:
The reason I want to choose the book “Facebook marketing: leveraging facebook’s features for your marketing campaigns, third edition" by Brain Carter and Justin Levy, 2012 for my graduation paper is that I want to find out what I don’t know about facebook marketing and facebook ad. I realized that this is an interesting challenge for me. At the same time, I can learn and improve my translation skills through this graduation paper. Finally, I also finished the translation with all my efforts. I hope my translation can bring people a lot of useful and interesting information about the facebook maketing.
Luận văn liên quan
- Khảo sát tình hình sử dụng kháng sinh dự phòng trong phẫu thuật tại Khoa ngoại chấn thương - thần kinh - Bệnh viện C Đà Nẵng năm 2023
- Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của người giao nhận đối với dịch vụ giao nhận hàng container: Nghiên cứu trường hợp tại Công ty cổ phần cảng Đà Nẵng
- Determinants affecting the satisfaction of forwarders with container delivery services: an examination of the Da Nang port joint stock company - a case study
- Các yếu tố ảnh hưởng đến năng lực cạnh tranh của chi nhánh Công ty cổ phần tập đoàn Vinacontrol Đà Nẵng
- Determining influential factors on the competitiveness Vinacontrol group corporation - Da Nang branch a case study