An analysis of the suggested translation of chapter 2 from the book "Wiser: getting beyond groupthink to make groups smarter" by Cass R. Sunstein and Reid Hastie, 2015
Tóm tắt:
We chose the book " Wiser: getting beyond groupthink to make groups smarter (Chapter 2)” to translate because we wanted to know how important groupthink at work is. Business leaders today are all for collaboration and teamwork. Yet the reality is that making group decisions is extremely hard, and groups often make bad, slow decisions. Why does group decision-making so often fail, and what can group and leaders do to make better decisions? In the just published Wiser: getting beyond groupthink to make groups smarter, Harvard law professor Cass Sunstein, co-author of Nudge and the HBR article “Making Dumb Groups Smarter,” examines why groups so often fail in making decisions and identifies new mechanisms for collective problem solving and decision making. In this interactive Harvard Business Review webinar, Sunstein shares insights from this new book, offers tactics and lessons to help leaders avoid the pitfalls associated with group decision making, and provides specific ways to reach better outcomes.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam