The solutions to complete the policy of comunication encouraging for the debit card in Danang Maritime Bank through years (2010-2012)
Tóm tắt:
The aim of my thesis is to analyze the bank’s communication activities and to do deep research on the promotion activities that the bank are using. Besides, it is to see the advantages and disadvantages of the promotion activities for bank’s debit card service. In addition, through this topic I suggest some ideas to improve the matters in Da Nang Marine Bank. In order to meet this target, I have done research, observed, explored, compared, statistic and talked with employees in the bank. The expected result is to design a promotion strategy for Da Nang Maritime Bank in order to overcome these limitations and to give a suitable solution. Therefore we can increase the number of customers using debit card of Da Nang Marine Bank.
- Nghiên cứu tình hình hoạt động kinh doanh của Công ty Cổ phần Chứng khoán FPTS chi nhánh Đà Nẵng = Research the operation business situation of FPTS Securities Joint Stock Company Danang branch from 2018 to 2020
- Giải pháp đẩy mạnh hoạt động cho vay tiêu dùng tại Agribank chi nhánh Tân chính Đà Nẵng = Solutions to promote consumer lending at Agribank Tan Chinh
- Nghiên cứu mở rộng hoạt động cho vay tiêu dùng tại Ngân hàng Thương mại cổ phần Phương Đông- Chi nhánh Trung Việt, giai đoạn 2018- 2020 = A study on promoting consumer loans at Orient Commercial Joint Stock Bank - Trung Viet Branch in the 2018-2020 p
- Nghiên cứu mở rộng hoạt động cho vay tiêu dùng – mua ôtô – tại Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng – Chi nhánh Đà Nẵng, giai đoạn 2018 – 2020 = Research on expanding consumer lending – buying cars – at Vietnam Prosperity Joint Stock Commercial Bank –
- Phân tích tài chính tại Công ty TNHH Nội thất Thiên Ân Thịnh