The solutions to complete the policy of comunication encouraging for the debit card in Danang Maritime Bank through years (2010-2012)
Tóm tắt:
The aim of my thesis is to analyze the bank’s communication activities and to do deep research on the promotion activities that the bank are using. Besides, it is to see the advantages and disadvantages of the promotion activities for bank’s debit card service. In addition, through this topic I suggest some ideas to improve the matters in Da Nang Marine Bank. In order to meet this target, I have done research, observed, explored, compared, statistic and talked with employees in the bank. The expected result is to design a promotion strategy for Da Nang Maritime Bank in order to overcome these limitations and to give a suitable solution. Therefore we can increase the number of customers using debit card of Da Nang Marine Bank.
- Hoàn thiện công tác quản trị kênh phân phối dịch vụ viễn thông tại Chi nhánh bưu chính viettel Đà Nẵng
- Xây dựng website bán điện thoại trên nền ReactJS
- Thực trạng và giải pháp thúc đẩy xuất khẩu sợi tại Tổng Công ty cổ phần dệt may Hòa Thọ sang thị trường EU
- Giải pháp thúc đẩy xuất khẩu sản phẩm cao su tại Công ty cổ phần cao su Đà Nẵng
- An analysis of the suggested translation of chapter 2 from the book "make it stick: the science of successful learning " by Peter C. Brown, Mark A. Mcdaniel and Henry l. Roediger III, 2014