The solutions to complete the policy of comunication encouraging for the debit card in Danang Maritime Bank through years (2010-2012)
Tóm tắt:
The aim of my thesis is to analyze the bank’s communication activities and to do deep research on the promotion activities that the bank are using. Besides, it is to see the advantages and disadvantages of the promotion activities for bank’s debit card service. In addition, through this topic I suggest some ideas to improve the matters in Da Nang Marine Bank. In order to meet this target, I have done research, observed, explored, compared, statistic and talked with employees in the bank. The expected result is to design a promotion strategy for Da Nang Maritime Bank in order to overcome these limitations and to give a suitable solution. Therefore we can increase the number of customers using debit card of Da Nang Marine Bank.
- Khảo sát tình hình sử dụng kháng sinh dự phòng trong phẫu thuật tại Khoa ngoại chấn thương - thần kinh - Bệnh viện C Đà Nẵng năm 2023
- Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của người giao nhận đối với dịch vụ giao nhận hàng container: Nghiên cứu trường hợp tại Công ty cổ phần cảng Đà Nẵng
- Determinants affecting the satisfaction of forwarders with container delivery services: an examination of the Da Nang port joint stock company - a case study
- Các yếu tố ảnh hưởng đến năng lực cạnh tranh của chi nhánh Công ty cổ phần tập đoàn Vinacontrol Đà Nẵng
- Determining influential factors on the competitiveness Vinacontrol group corporation - Da Nang branch a case study