The solutions to complete the policy of comunication encouraging for the debit card in Danang Maritime Bank through years (2010-2012)
Tóm tắt:
The aim of my thesis is to analyze the bank’s communication activities and to do deep research on the promotion activities that the bank are using. Besides, it is to see the advantages and disadvantages of the promotion activities for bank’s debit card service. In addition, through this topic I suggest some ideas to improve the matters in Da Nang Marine Bank. In order to meet this target, I have done research, observed, explored, compared, statistic and talked with employees in the bank. The expected result is to design a promotion strategy for Da Nang Maritime Bank in order to overcome these limitations and to give a suitable solution. Therefore we can increase the number of customers using debit card of Da Nang Marine Bank.
- Các nhân tố ảnh hưởng tới hoạt động thu mua nông sản tại Công ty cổ phần chế biến và xuất khẩu nông sản Việt
- Understanding key factors affecting the procurement of agricultural products at Vietnam agricultural processing & export joint stock company : a case study
- Phân tích tình hình tài chính của Công ty kiến trúc và nội thất L&W (2021 - 2023)
- Financial performance analysis of L&W architecture and interior joint stock company (2021 - 2023)
- Phân tích tình hình sử dụng vốn tại Công ty Cổ phần đầu tư xây dựng và thương mại dịch vụ QHB





