The solutions to complete the policy of comunication encouraging for the debit card in Danang Maritime Bank through years (2010-2012)
Tóm tắt:
The aim of my thesis is to analyze the bank’s communication activities and to do deep research on the promotion activities that the bank are using. Besides, it is to see the advantages and disadvantages of the promotion activities for bank’s debit card service. In addition, through this topic I suggest some ideas to improve the matters in Da Nang Marine Bank. In order to meet this target, I have done research, observed, explored, compared, statistic and talked with employees in the bank. The expected result is to design a promotion strategy for Da Nang Maritime Bank in order to overcome these limitations and to give a suitable solution. Therefore we can increase the number of customers using debit card of Da Nang Marine Bank.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam