Use of Aaker's brand personality scale for measuring the brand personality of Kia Motor's touring car and its application at Truong Hai Auto Joint - Stock Corporation - Danang Branch
Số trang:
65 p.
Chuyên ngành:
Quản trị tổng hợp - PSU
Mã phân loại:
658
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2013
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Brand promotion
Tóm tắt:
Chapter 1: Literature review for brand and brand personality; Chapter 2: Use of Aaker's brand personality scale for measuring the brand personality of Kia Motor's touring car and its application at Truong Hai Auto JointStock Corporation - Danang Branch; Chapter 3: Solution for building Kia’s brand personality.
Luận văn liên quan
- Giải pháp hoàn thiện hoạt động chăm sóc khách hàng tại Ngân hàng TMCP Phương Đông (OCB) – PGD Nam Đà Nẵng
- An analysis of the suggested translation of guidepost 3 from the book "the gifts of imperfection: let go of who you think you're supposed to be and embrace who you are", by Brené Brown, 2010
- An analysis of the suggested translation of chapter 3 from the book “the green beauty guide” by Julie Gabriel, 2008
- Ứng dụng chỉ thị phân tử phân tích trình tự ITS đánh giá đa dạng di truyền một số chủng nấm Trichoderma
- Khảo sát một số thành phần hóa học và khả năng ức chế sinh trưởng một số chủng vi khuẩn và nấm từ dịch chiết chủng nấm Trichoderma sp.