Use of Aaker's brand personality scale for measuring the brand personality of Kia Motor's touring car and its application at Truong Hai Auto Joint - Stock Corporation - Danang Branch
Số trang:
65 p.
Chuyên ngành:
Quản trị tổng hợp - PSU
Mã phân loại:
658
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2013
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Brand promotion
Tóm tắt:
Chapter 1: Literature review for brand and brand personality; Chapter 2: Use of Aaker's brand personality scale for measuring the brand personality of Kia Motor's touring car and its application at Truong Hai Auto JointStock Corporation - Danang Branch; Chapter 3: Solution for building Kia’s brand personality.
Luận văn liên quan
- Quản trị rủi ro tín dụng khách hàng cá nhân tại Ngân hàng TMCP Sài Gòn Thương Tín, Chi nhánh Quảng Bình
- Nâng cao chất lượng nguồn nhân lực tại Tỉnh Đoàn Quảng Bình
- Phát triển dịch vụ Ngân hàng bán lẻ tại Ngân hàng thương mại cổ phần Công thương Việt Nam - Chi nhánh Quảng Bình
- Hoàn thiện công tác chăm sóc khách hàng tại Chi nhánh Viettel Quảng Bình
- Analysis of the factors affecting customers’ stock investment decision at Yuanta Securities Viet Nam – Da Nang branch





