An investigation into the current status of marketing activities and some solution to improving the competitive advantage of tourism products at Sanna tour company
Số trang:
66 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
400
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2021
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Chapter 1: Is the opening, including: the rationale, the aims and objectives, the scope of the study, the methods of the study, and the organization of the study; Chapter 2: Is the theoretical background; Chapter 3: Is the case description for Sanna Tour; Chapter 4: Is the analysis and assessment of the current status of marketing activities at the company Sanna Tour; Chapter 5: Is the difficulties and solutions; Chapter 6: Is the conclusions and suggestions.
Luận văn liên quan
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam