An analysis of the suggested translation of chapter 7 from the book "marketing for hospitality and tourism" by Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Maken and Seyhmus Baloglu (7th edition), 2017
Số trang:
74 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Biên - Phiên dịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2020
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Suggested translation
Tóm tắt:
This graduation paper is about tourism field. I translate chapter 7 named: “Organizational Buyer Behavior” of the book: “Marketing for Hospitality and Tourism” by Philip Kotler, John T.Bowen, James C.Maken and Seyhmus Baloglu (7th edition), 2017. Besides, I also analyze some problems which are extremely complicated, such as structures, vocabulary in chapter 7. In addition, through this graduation paper, I myself find out some difficulties that I and other students feel confused in tourism translation and put forward some effective solutions.
Luận văn liên quan
- Giải pháp Marketing thâm nhập thị trường miền Trung của Công ty Cổ phần Secoin Đà Nẵng
- Tạo động lực làm việc cho cán bộ, công chức tại UBND thị xã Điện Bàn, tỉnh Quảng Nam
- Phát triển nguồn nhân lực tại Ngân hàng Thương mại cổ phần đầu tư và phát triển Việt Nam - Chi nhánh Quảng Nam
- Quản trị rủi ro tín dụng trong cho vay khách hàng doanh nghiệp tại ngân hàng TMCP Công Thương Việt Nam – CN Bắc Đà Nẵng
- Hoàn thiện hệ thống thẻ điểm cân bằng BSC tại VNPT Quảng Nam