An analysis of the suggested translation of chapter 7 from the book "marketing for hospitality and tourism" by Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Maken and Seyhmus Baloglu (7th edition), 2017
Số trang:
74 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Biên - Phiên dịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2020
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Suggested translation
Tóm tắt:
This graduation paper is about tourism field. I translate chapter 7 named: “Organizational Buyer Behavior” of the book: “Marketing for Hospitality and Tourism” by Philip Kotler, John T.Bowen, James C.Maken and Seyhmus Baloglu (7th edition), 2017. Besides, I also analyze some problems which are extremely complicated, such as structures, vocabulary in chapter 7. In addition, through this graduation paper, I myself find out some difficulties that I and other students feel confused in tourism translation and put forward some effective solutions.
Luận văn liên quan
- Hoàn thiện hoạt động digital marketing đối với sản phẩm cửa nhôm xingfa tại CTCP nội thất Hà Lê Nguyễn
- Kế toán doanh thu, chi phí và xác định kết quả hoạt động kinh doanh tại Công ty TNHH tư vấn và xây lắp Nhật Ánh Vinh
- Văn hóa doanh nghiệp ảnh hưởng đến sự cam kết gắn bó của nhân viên với tổ chức tại Công ty Cổ phần môi trường đô thị Đà Nẵng
- Hoàn thiện công tác quản trị quan hệ khách hàng tại Công ty TNHH sản xuất linh kiện nhựa Thaco
- An analysis of the suggested translation of chapters 1-3 from the book "the lost bookshop" by Evie Woods, 2023