An investigation into the real situation and some solutions to improving the quality of reception department at daystar hotel
Số trang:
75 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420.910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2020
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
In this graduation paper, I would like to investigate into the service quality of the reception department at Daystar Hotel and give some solutions to improve it. This graduation paper stater why I selected this topic, presents some concepts involved in reception department and the service quality, describes Daystar hotel and the services of the front office department, analyses and evaluates the service quality of the front office department and gives some suggestion for improving it. By doing this research, I hope the Daystar hotel will attract, more guests to the hotel.
Luận văn liên quan
- Hệ thống phân loại sản phẩm theo màu
- A study to identify factors affecting customer intention to use credit card at orient commercial joint stock bank - Nam Da Nang transaction office
- Giải pháp nâng cao hiệu quả sử dụng vốn lưu động tại Công ty cổ phần thương mại, tư vấn và xây dựng Vĩnh Hưng
- Giải pháp marketing nhằm thu hút khách du lịch đến lưu trú tại Premier Village Danang resort
- Website tìm kiếm và cho thuê phõng trọ và chung cư tích hợp thanh toán online