An investigation into the real situation and some solutions to improving the service quality of reception department at Golden Star hotel
Số trang:
53 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420.910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2020
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
In this graduation paper, I would like to investigate into the service quality of the reception department at Golden Star Hotel give some solutions to improve it. This graduation paper starter why I selected this topic, presents some concepts involved in reception department and the service quality, describes Golden Star Hotel and the services of the front office department, analyses and evaluates the service quality of the front office department and gives some suggestion for improving it. By doing this research, I hope the Golden Star Hotel will attract more guests to the Hotel.
Luận văn liên quan
- An investigation into the real situations and some solutions for improving the quality of tour operation department at Besttour Vietnam Company
- Xây dựng chatbot tư vấn tuyển sinh cho Đại học Duy Tân, tích hợp mô hình ngôn ngữ lớn GPT và thư viện Langchain
- Thiết kế và xây dựng hệ thống Dream Courses
- Khả năng tự quản lý của người bệnh tăng huyết áp tại xã Cự Nẫm tỉnh Quảng Bình và một số yếu tố liên quan
- An analysis of the suggested translation of chapter 4 from the book “act like a leader, think like a leader” by Herminia Ibarra, 2015