An analysis of the suggested translation of chapter 5 from the book “Comsumer behaviour in sport and event: marketing action" by Daniel C. Funk, 2008
Số trang:
50 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Biên - Phiên dịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2019
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Translation study
Tóm tắt:
This graduation thesis talk about “Consumer Awareness of Sport and Events”. It is taken and translated from the original of the book “Consumer Behaviour in Sport and Events: Maketing Action”. Although there are a lot of deficiencies in my translation, thanks to understanding related reference sources I have overcome it easily. Helping readers understand and expand their vision of sports, eventsas well as the processes of forming human psychology about sports through translation.
Luận văn liên quan
- Hệ thống phân loại sản phẩm theo màu
- A study to identify factors affecting customer intention to use credit card at orient commercial joint stock bank - Nam Da Nang transaction office
- Giải pháp nâng cao hiệu quả sử dụng vốn lưu động tại Công ty cổ phần thương mại, tư vấn và xây dựng Vĩnh Hưng
- Giải pháp marketing nhằm thu hút khách du lịch đến lưu trú tại Premier Village Danang resort
- Website tìm kiếm và cho thuê phõng trọ và chung cư tích hợp thanh toán online