An investigation into the real situation and some solutions to improving the policy of food and beverage product of fishca restaurant at A la Carte Danang Beach hotel
Số trang:
61 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Biên - Phiên dịch
Mã phân loại:
420.91
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2019
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Translation study
Tóm tắt:
These days, the tourism industry is considered to be the world's largest industry. As a result, all hotels need to have suitable policies to attract tourists. The case study is to improve the policy of food and beverage product of FishCa restaurant at A la carte Da Nang beach hotel because restaurant business is important. Therefore, after investigating the real situation of FishCa restaurant, author will point out the weak points and strong points in policy of food and beverage product of the restaurant at A la carte hotel. Next, author will give out some suggestions.
Luận văn liên quan
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam