An investigation into the real situation of accommodation service quality at Vanda Hotel Danang and some suggestions for improve it
Tóm tắt:
This graduation report investigates the real situation and provides solutions to improving the quality of the accommodation service at Vanda Hotel Danang. This case study is based on theory and actual data. In order to get results, author have collected all major information about hotel, travel, etc. From primary and secondary sources, such as textbooks, the Internet, as well as data from the Accommodation Business and customer assessment of accommodation through our survey and findings. Based on this information, author will present some of the characteristics of the hotel's staff, services, organizational structure, and tourism resources, and then suggest some suggestions for improving its service quality.
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam