An investigation into the real situation and some solutions to improving the quality of reception department at Hoi An Historic Hotel
Tóm tắt:
This graduation paper investigates the real situation and provides solutions to improving the service quality of the Reception Department at Hoi An Historic Hotel. This case study is carried out based on the theoretical background and the practical data. To obtain the results, I have collected all of the main related information about the hotel, tourist, etc. from the primary and secondary sources, such as textbooks, the Internet, as well as the data of the Reception Department and the customer’s evaluations of the hotel through my survey, findings, and observation. Based on this information,author would offer some characteristics of staff, service, organizational structure and tourist resource of the hotel, then propose some suggestions to improve the service quality of the Receptionist.
- Developing consumer loan activities at capital Vietnamese commercial joint stock bank Da Nang branch – song han transaction office
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dich vụ tại Hyatt Regency resort & Spa Danang
- Hoàn thiện chính sách marketing nhằm thu hút khách du lịch nội địa của Công ty TNHH thương mại và dịch vụ du lịch Vie tour
- Nghiên cứu đánh giá hiệu quả xử lý nước thải của một số khách sạn trên địa bàn thành phố Đà Nẵng và đề suất ứng dụng Công nghệ AO hai giai đoạn trong xử lý nước thải sinh hoạt
- Triển khai hệ thống hỗ trợ huấn luyện tấn công & phòng thủ trên không gian mạng