An Investigation into the real situation and some solutions to improve service quality of the reception department at Minh Toan Galaxy Hotel
Số trang:
58 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420.91
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2019
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
The study consists of 3 parts: In each part, I will discuss different issues. Part A is to introduce information in the rationale, the aims and objectives, the scope of the study, the methods of the study and the organization of the study. Part B is the development of the study. In this part, I will focus on 3 chapters: Chapter 1: Theoretical Background Chapter 2: Case Description Chapter 3: Analyze and discuss about the real situation of the reception in Minh Toan Galaxy Hotel and some solution to solve the problem to attract customers. Part C is conclusions and suggestions.
Luận văn liên quan
- Hệ thống phân loại sản phẩm theo màu
- A study to identify factors affecting customer intention to use credit card at orient commercial joint stock bank - Nam Da Nang transaction office
- Giải pháp nâng cao hiệu quả sử dụng vốn lưu động tại Công ty cổ phần thương mại, tư vấn và xây dựng Vĩnh Hưng
- Giải pháp marketing nhằm thu hút khách du lịch đến lưu trú tại Premier Village Danang resort
- Website tìm kiếm và cho thuê phõng trọ và chung cư tích hợp thanh toán online