An investigation into the real situation of housekeeping department of Hoang Dai II Hotel and some solutions to improving service quality
Số trang:
46 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 209 Phan Thanh
Năm xuất bản:
2018
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Hotel
&
Service--Hotel
Tóm tắt:
The first chapter introduces the theoretical background used to analyze and give solutions in this research paper; The second chapter is the case description wich helps reader approach to organizational structure of the Hoang Dai II Hotel ; In the last chapter, by analyzing the strenghts and the weakneses of housekeeping department in the second chapter.
Luận văn liên quan
- Quản trị rủi ro tín dụng khách hàng cá nhân tại Ngân hàng TMCP Sài Gòn Thương Tín, Chi nhánh Quảng Bình
- Nâng cao chất lượng nguồn nhân lực tại Tỉnh Đoàn Quảng Bình
- Phát triển dịch vụ Ngân hàng bán lẻ tại Ngân hàng thương mại cổ phần Công thương Việt Nam - Chi nhánh Quảng Bình
- Hoàn thiện công tác chăm sóc khách hàng tại Chi nhánh Viettel Quảng Bình
- Analysis of the factors affecting customers’ stock investment decision at Yuanta Securities Viet Nam – Da Nang branch





