A study of marketing solutions to attract Chinese tourists to Sea Front Hotel
Số trang:
58 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Dai hoc Duy Tan
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2017
Ngôn ngữ: English
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Theoretical background such s definition of hotel, hotel business, hotel marketing and marketing-mix in hotel business. Case description, it includes general information of Sea Front Hotel, the revenue of Chinese tourists of Sea Front Hotel in 3 years (2014-2016), the source of gueses of Sea Front Hotel in 3 years and the status of marketing activities to attract Chinese tourists. Analysis and evaluation.
Luận văn liên quan
- Các nhân tố ảnh hưởng tới hoạt động thu mua nông sản tại Công ty cổ phần chế biến và xuất khẩu nông sản Việt
- Understanding key factors affecting the procurement of agricultural products at Vietnam agricultural processing & export joint stock company : a case study
- Phân tích tình hình tài chính của Công ty kiến trúc và nội thất L&W (2021 - 2023)
- Financial performance analysis of L&W architecture and interior joint stock company (2021 - 2023)
- Phân tích tình hình sử dụng vốn tại Công ty Cổ phần đầu tư xây dựng và thương mại dịch vụ QHB





