A study of marketing solutions to attract Chinese tourists to Sea Front Hotel
Số trang:
58 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Dai hoc Duy Tan
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2017
Ngôn ngữ: English
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Theoretical background such s definition of hotel, hotel business, hotel marketing and marketing-mix in hotel business. Case description, it includes general information of Sea Front Hotel, the revenue of Chinese tourists of Sea Front Hotel in 3 years (2014-2016), the source of gueses of Sea Front Hotel in 3 years and the status of marketing activities to attract Chinese tourists. Analysis and evaluation.
Luận văn liên quan
- Khảo sát tình hình sử dụng kháng sinh dự phòng trong phẫu thuật tại Khoa ngoại chấn thương - thần kinh - Bệnh viện C Đà Nẵng năm 2023
- Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của người giao nhận đối với dịch vụ giao nhận hàng container: Nghiên cứu trường hợp tại Công ty cổ phần cảng Đà Nẵng
- Determinants affecting the satisfaction of forwarders with container delivery services: an examination of the Da Nang port joint stock company - a case study
- Các yếu tố ảnh hưởng đến năng lực cạnh tranh của chi nhánh Công ty cổ phần tập đoàn Vinacontrol Đà Nẵng
- Determining influential factors on the competitiveness Vinacontrol group corporation - Da Nang branch a case study