An investigation into real situation and solutions to improving quality of food and beverage department and attracting ASIAN tourists to Golden Sea Hotel
Số trang:
50 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Dai hoc Duy Tan
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2017
Ngôn ngữ: English
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Theoretical background in the studying aim of the topic. Focuses on describing Golden Sea Hotel and real situation of tourist marketing at Golden Sea Hotel. Concentrating on analyzing Golden Sea Hotel guests situation from 2014 to 2015 as well as the current policies that the restaurant and hotel applies for their guests.
Luận văn liên quan
- Hoàn thiện công tác quản trị kênh phân phối dịch vụ viễn thông tại Chi nhánh bưu chính viettel Đà Nẵng
- Xây dựng website bán điện thoại trên nền ReactJS
- Thực trạng và giải pháp thúc đẩy xuất khẩu sợi tại Tổng Công ty cổ phần dệt may Hòa Thọ sang thị trường EU
- Giải pháp thúc đẩy xuất khẩu sản phẩm cao su tại Công ty cổ phần cao su Đà Nẵng
- An analysis of the suggested translation of chapter 2 from the book "make it stick: the science of successful learning " by Peter C. Brown, Mark A. Mcdaniel and Henry l. Roediger III, 2014