Existing challenges of simulation-based training in medical education
Tác giả: Nguyen Thi Bich Tram, Dong Thi LamTóm tắt:
This literature review aimed to synthesize the research findings related to simulation challenges in medical education and provide recommendations to overcome these difficulties. Methods: Eleven articles were reviewed after searching from databases of CINAHL, MEDLINE, and Google Scholar. Results: Four themes were revealed, namely, student disengagement, human resources, technical issues, and time constraints. Based on these findings, recommendations were provided to help readers overcome the inherent challenges of simulation-based training. Conclusion: Besides the benefits that simulation brings to medical education, many challenges exist. Educators need to discover, test, and find ways to improve existing challenges.
- Khảo sát gánh nặng chăm sóc của người chăm sóc người bệnh ung thư tại Trung tâm ung bướu - Bệnh viện Đại học Y Hà Nội
- Thực trạng tìm kiếm chăm sóc sức khỏe của người bệnh thận mạn tính từ 60 tuổi trở lên đang quản lý tại khoa khám bệnh, Bệnh viện thận Hà Nội
- Kiến thức về chăm sóc sốt của cha mẹ có con dưới 5 tuổi tại khoa nhi Bệnh viện Đại học Y Hà Nội năm 2024
- Sự sẵn sàng chăm sóc người cao tuổi của sinh viên khoa điều dưỡng Trường Đại học Đại Nam
- Tình trạng dinh dưỡng và một số yếu tố liên quan của nữ sinh viên tại hai trường đại học y ở Hà Nội năm 2024