Reviews of the developing of online travel agent in Vietnam : E-commerce perspective
Tác giả: Duong Bao TrungTóm tắt:
The development of E-commerce significantly has become a mutual tendency of modern as well as future society. Although this technology inherits from the innovation of information science, it also points a sharp footprint on the structure of trade economics and has dramatical influences on Services and Tourism industry. This research concentrates to raise awareness about Electronic Commerce, including the developing process and literature reviews. Then, the authors connect with service industry in order to emphasis the relationship and impacts of E-commerce to Hotel industrial development. Furthermore, the research also generalizes the overviews about Online Travel agents market (OTA) that probably converts to vital materials for further studies.
- Đánh giá sự hài lòng của khách du lịch với ẩm thực đường phố tại thành phố Đà Nẵng = Evaluation of tourist satisfaction on street food in Da Nang city
- Đánh giá sự hài lòng của du khách đối với chất lượng điểm đến du lịch nông thôn tại Hội An, tỉnh Quảng Nam = Evaluating tourist satisfaction with the quality of rural
- Khai thác các giá trị của danh thắng Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng trong hoạt động du lịch = Exporing the values of Danang Marble Mountains in tourism activities
- Phát triển du lịch gắn với bảo tồn di sản thiên nhiên
- Gastronomy tourism : opportunities and challenges for Vietnam, especially Da Nang city = Du lịch ẩm thực : cơ hội và thách thức nhìn từ Việt Nam, đặc biệt tại thành phố Đà Nẵng