Reviews of the developing of online travel agent in Vietnam : E-commerce perspective
Tác giả: Duong Bao TrungTóm tắt:
The development of E-commerce significantly has become a mutual tendency of modern as well as future society. Although this technology inherits from the innovation of information science, it also points a sharp footprint on the structure of trade economics and has dramatical influences on Services and Tourism industry. This research concentrates to raise awareness about Electronic Commerce, including the developing process and literature reviews. Then, the authors connect with service industry in order to emphasis the relationship and impacts of E-commerce to Hotel industrial development. Furthermore, the research also generalizes the overviews about Online Travel agents market (OTA) that probably converts to vital materials for further studies.
- Liên kết vùng trong phát triển du lịch tỉnh Lào Cai: Thực trạng và giải pháp
- Hình ảnh điểm đến ảnh hưởng đến ý định quay trở lại tỉnh Bình Thuận của du khách nội địa
- Vai trò của chính quyền địa phương trong phát triển du lịch cộng đồng ở tỉnh Lào Cai
- Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng và ý định quay trở lại của khách du lịch nội địa khi đến Thành phố Hồ Chí Minh
- Phân tích mối tương quan về du lịch của tỉnh Bến Tre với khu vực lân cận dựa vào mô hình không gian