- Introduction to media distribution : film, television, and new media
- Tác giả: Scott Kirkpatrick
- Nhà xuất bản: Routledge - London
- Năm xuất bản: 2019
- Số trang:242 p.
- Kích thước:26 cm.
- Số đăng ký cá biệt:54860
- ISBN:9781138297357
- Mã Dewey:384.552
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
- Từ khóa:Media distribution, global distribution, film business
- Chủ đề: Media distribution
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Chapter one: The principles of media distribution; Chapter two: Developing and distributing media content before it exists; Chapter three: The acquisition of finished content; Chapter four: Negotiating and brokering content distribution deals; Chapter Five: Windowing rights and strategizing releases; Chapter six: International media distribution; Chapter seven: Marketing, metrics, and audience cultivation; Chapter eight: Accounting practices, monetization, and business structures; Chapter nine: Practical approaches for kick-starting your career appendice.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/315905