- Godot from zero to proficiency (foundation) : a step-by-step guide to creating your first 3D game environment in Godot
- Tác giả: Patrick Felicia
- Phiên bản:1st ed.
- Nhà xuất bản: Independently published - United States of America
- Năm xuất bản: 2021
- Số trang:171 p.
- Kích thước:28 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53200
- ISBN:9798720648572
- Mã Dewey:794.815133
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:Godot (Software framework), Video games, Design
- Chủ đề: Video games--Design & Godot (Software framework)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Topics Included in this book: 1. Installing Godot. 2. Becoming Familiar with the Interface. 3. Creating and Exporting a Scene. 4. Applying colors and textures to objects. 5. Managing cameras. 6. Using a first-person controllers to navigate a 3D scene. 7. Moving, scaling, and rotating objects. 8. Creating an indoor scene with textured cubes. 9. Creating an island with a sandy beaches, and buildings. 10. Including and driving a car in your scene.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/307696
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Godot from zero to proficiency (advanced) : use advanced techniques to build both 2D and 3D games