- Computer graphics programming in OpenGL with C++ (kèm CD)
- Tác giả: V. Scott Gordon, John L. Clevenger
- Phiên bản:2nd ed.
- Nhà xuất bản: Mercury Learning & Information - Bloomfield
- Năm xuất bản: 2021
- Số trang:514 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53096
- ISBN:9781683926726
- Mã Dewey:006.693
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:C++ (Computer program language), computer graphics, OpenGL
- Chủ đề: Computer graphics & OpenGL & C++ (Computer program language)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Provides step-by-step instruction on modern 3D graphics shader programming in OpenGL with C, along with its theoretical foundations. The book is appropriate both for computer science graphics courses and for professionals interested in mastering 3D graphics skills.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Unreal engine C++ the ultimate developer's handbook : learn C++ and unreal engine by creating a complete action game
- Learn enough C++ for Unreal Engine : starting with plenty of Unity3d C#
- Coding for kids in C++ : learn to code with amazing activities, games and puzzles in C++
- Cross-platform game engine development : learn how to build a cross-Platform, game engine using C++ and SDL2
- Mathematics for game programming and computer graphics : explore the essential mathematics for creating, rendering, and manipulating 3D virtual environments