- Unity game development cookbook : essentials for every game
- Tác giả: Paris Butterfield-Addison, Jon Manning, Tim Nugent
- Nhà xuất bản: O'Reilly Media - Sebastopol
- Năm xuất bản: 2019
- Số trang:391 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53121
- ISBN:9781491999158
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:Computer games programming, unity (Electronic resource)
- Chủ đề: Computer games--Design & Computer games--Programming & Unity (Electronic resource)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Find out how to use the Unity Game Engine to its fullest for both 3D and 2D game development—from the basics to the hottest new tricks in virtual reality. Using our cookbook format, we pinpoint the problem, set out the solution, and discuss how to solve your problem in the best and most straightforward way possible.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game