- AI for game developers
- Tác giả: David M. Bourg, Glenn Seemann
- Nhà xuất bản: O'Reilly - Beijing
- Năm xuất bản: 2004
- Số trang:371 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53061
- ISBN:9780596005559
- Mã Dewey:006.30247948
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/3
- Từ khóa:Artificial intelligence, computer games programming, computer animation, computer programming
- Chủ đề: Artificial intelligence & Computer games--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: This text introduces the reader to techniques such as finite state machines, fuzzy logic, neural networks and many others in an easy-to-understand language, supported with code samples throughout the text.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/291024
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity