- Game programming algorithms and techniques : a platform-agnostic approach
- Tác giả: Sanjay Madhav
- Nhà xuất bản: Addison-Wesley - New Jersey
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:329 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53034
- ISBN:9780321940155
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:Computer games programming, algorithms, computer games design
- Chủ đề: Algorithms & Computer games--Design & Computer games--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Game Programming Algorithms and Techniques is a detailed overview of many of the important algorithms and techniques used in video game programming today. Designed for programmers who are familiar with object-oriented programming and basic data structures, this book focuses on practical concepts that see actual use in the game industry.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/78967
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (advanced) : create multiplayer games and procedural levels, and boost game performances