- Logo modernism
- Tác giả: R Roger Remington, Jens Müller, Julius Wiedemann
- Nhà xuất bản: Taschen - Konl
- Năm xuất bản: 2020
- Số trang:432 p.
- Kích thước:37 cm.
- Số đăng ký cá biệt:48641
- ISBN:9783836545303
- Mã Dewey:741.6
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Giáo trình
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Graphic arts, logos
- Chủ đề: Graphic arts & Logos--Design
- Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
- Tóm tắt: Examine the distillation of modernism in graphic design with this vast collection of approximately 6,000 logos from 1940-1980. Ranging from media outfits to retail giants, airlines to art galleries, these clean, clear visual concepts may be seen as the visual birth of corporate identity.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Graphic design for everyone : understand the building blocks so you can do it yourself
- Designing creatures & characters : how to build an artist's portfolio for video games, film, animation, and more
- Graphic design thinking : beyond brainstorming : 1st ed.
- Iron curtain graphics: Eastern european design created without computers
- Letterhead & logo design 11