- Empathy : HBR emotional intelligence series
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2017
- Số trang:134 p.
- Kích thước:18 cm
- Số đăng ký cá biệt:47561
- ISBN:9781633693258
- Mã Dewey:152.42
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Management--Social aspects
- Chủ đề: Management--Statistical methods
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Empathy is credited as a factor in improved relationships and even better product development. But while it’s easy to say “just put yourself in someone else’s shoes,” the reality is that understanding the motivations and emotions of others often proves elusive. This book helps you understand what empathy is, why it’s important, how to surmount the hurdles that make you less empathetic―and when too much empathy is just too much.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/306506
Sách cùng chuyên ngành
- The big sort : why the clustering of like-minded American is tearing us apart
- The newspaper designer's handbook : 5th ed.
- Cuộc chiến thương hiệu - Sáng tạo hay chịu chết?: Thái độ, chiêu trò, tin đồn, danh tiếng, thông điệp
- Những ngòi bút lửa : tuyển tập những bài " Thời sự & Suy nghĩ" đã đăng trên Tuổi trẻ
- Giáo trình các thể loại báo chí thông tấn
Sách cùng chủ đề