- The little book of big promotions
- Tác giả: Cheryl Dangel Cullen, Lisa I. Cyr, Lisa Hickey
- Nhà xuất bản: Rockport - America
- Năm xuất bản: 2007
- Số trang:350 p.
- Kích thước:21 cm
- Số đăng ký cá biệt:22556
- ISBN:9781592533558
- Mã Dewey:741.606 88
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Promotions
- Chủ đề: Marketing--Technological innovations & Graphic art--Technique
- Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
- Tóm tắt: The Little Book of Big Promotions is packed with content that offers creative inspiration. It offers hundreds of design ideas, insight into the creative process and execution, and the tools and information needed to make the right production decisions. Project details are highlighted and descriptive text dissects the essential design elements that make each promotion unique and effective.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/73570
Sách cùng chuyên ngành