CSDL sách

Trở về
.jpg
  • RTI and the adolescent reader : responsive literacy instruction in secondary schools
  • Tác giả: William G. Brozo
  • Nhà xuất bản: Teachers College - New York
  • Năm xuất bản: 2016
  • Số trang:167 p.
  • Kích thước:29 cm
  • Số đăng ký cá biệt:40268
  • ISBN:9780807752302
  • Mã Dewey:373.190973
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Remedial teaching, United States, education, school failure school improvement program
  • Chủ đề: Education & Remedial teaching--United States
  • Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
  • Tóm tắt: This accessible guide defines RTI and explains why and how it is considered a viable intervention model for adolescent readers. Drawn from real secondary school cases demonstrating tiered interventions, the text includes evidence-based strategies, discussion questions for each case study, and prompts that foster critical thinking and the application of chapter ideas.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề